Tinc mal instal·lats 3 programes que no necessito i que voldria eliminar. Un cop eliminats, voldrè instal·lar l’únic que m’interessa. Per tant, com puc esborar tot el que he instal·lat fins ara?
Te’n recordes quins programes has instal·lat i com els vas instal·lar (des de la interfície gràfica o des de la línia d’ordres)?
Tot els programes els he instal·lat des de la línia d’ordres.
Els primers dos que vaig mirar d’instal·lar són els que em va recomanar el mateix proveïdor de VPS (GUI i XRDP):
https://contabo.com/blog/how-to-install-a-gui-and-xrdp-on-ubuntu-and-centos/
Ni un ni l’altre van funcionar. El tercer és el programa que vull en realitat, anomenat Virtual Box. Que tampoc va funcionar.
Perdona, has de dir exactament el que vas fer. Si has instal·lat el paquet “xrdp” mitjançant l’ordre:
sudo apt install xrdp
el pots desintal·lar a la mateixa línia d’ordres amb:
sudo apt remove xrdp
El mateix per xubuntu-desktop si ho vas instal·lar:
sudo apt remove xubutu-desktop
Què més vas instal·lar?
Virtualbox és la màquina virtual que faig servir jo també. Si indiques exactament què vas fer per provar d’instal·lar-ho podem mirar perquè no ho has pogut fer. Però tinc comentaris sobre la configuració que vols tenir, i els problemes per crear una màquina virtual amb el Windows a un servidor remot, una configuració que jo sàpiga gens habitual, o que almenys jo no he vist fer a ningú. Però d’això podem parlar quan acabis de desinstal·lar els programes que no vols.
3 posts were split to a new topic: Crear una màquina virtual a l’Ubuntu amb Virtualbox i instal·lar-hi Windows