Problema en instal·lar l’escriptori LXDE

Tal com explico en aquest fil, en instal·lar l’escriptori LXDE, em va sortir aquesta finestra d’error:

El més estrany és que les opcions del menú de l’escriptori semblen funcionar bé, però com que és el primer cop que el faig servir, no sé com comprovar que tot va bé. Algun suggesriment?

Si et torna a sortir, si cliques sobre “Report problem”, et dirà quin component està generant aquest missatge, i si és alguna cosa de l’Ubuntu, intentarà enviar un informe d’error als desenvolupadors.

Però per al teus propòsits, es podrà saber quin component genera el missatge.

Però no sembla que estigui relacionat amb la instal·lació de l’escriptori, això sembla funcionar, deu ser algun altre component que està fallant.

És curiós, pero ara cada cop que entro no em surt la finestra d’error. Miraré de seguir insistint per a veure si la trobo un altre cop.

Sí, perquè no s’està tornant a produir l’error segurament. Per veure quin component va fallar una altra manera és mirar al lloc on desa la informació de l’error per enviar-ho als desenvolupadors. Fent:

ls /var/crash

t’hauria de mostrar un fitxer amb el nom del component. Si et diu que no tens permís, posa-li “sudo” endavant a l’ordre de dalt.

Ho he provat i em surt aquesta informació:

_usr_lib_virtualbox_VirtualBox.0.crash _usr_lib_xorg_Xorg.124.crash

Veig que surt el virtualbox, cosa que no m’agrada perquè en principi el vaig desinstal·lar. Abans de continuar amb el fil de la instal·lació, em caldria que m’expliquessis si és que m’he de preocupar.

Si el vas desinstal·lar no hi ha problema, no sé quines coses vas intentar quan estava instal·lat, alguna va provocar aquesta fallada. Per tant procedeix a esborrar això:

sudo rm /var/crash/_usr_lib_virtualbox_VirtualBox.0.crash /var/crash/_usr_lib_xorg_Xorg.124.crash

i torna a instal·lar el virtualbox.

Quan he introduït aquesta ordre, m’ha retornat aquest missatge:

_usr_lib_virtualbox_VirtualBox.0.crash: command not found

Vol dir que ja no hi és?

Havia entrat malament l’ordre, és:

sudo rm /var/crash/_usr_lib_virtualbox_VirtualBox.0.crash /var/crash/_usr_lib_xorg_Xorg.124.crash

ho he corregit en al missatge anterior. Si et diu que no ho troba, tu mateix pots comprovar si encara hi és amb l’ordre que havíem donat abans:

ls /var/crash

“ls” fa una llista dels fitxers d’un directori (carpeta).

Ara sí que ha funcionat. He comprovat que ja no es troben els dos arxius. Gràcies.

This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.