Després de provar l'Ubuntu Bitlocker no deixa accedir al disc dur

Acabo de fer una prova nova que aporta informació que crec que pot ser interessant. Tot i que no ho he especificat durant els meus missatges anteriors, la prova de l’Ubuntu que vaig fer no va ser en un pendrive USB, sinó en un disc dur extern amb connexió USB. Doncs bé, en aquesta ocasió he fet la prova amb el mateix miniPC, però ara sí, amb un pendrive USB.

I el resultat ha estat que NO hi ha hagut cap problema. Tot ha funcionat sense cap mena d’incident i al primer intent. Per tant, el problema era el coi de disc dur extern. Per algun motiu que no sé explicar, el meu miniPC detectava amb normalitat la presència d’un dispositiu extern que no podia llegir, però que no era capaç d’executar en engerar-se o reiniciar-se. No sé si pot ser rellevant o no, però allà on connecti el disc dur extern, es veuen dues unitats en lloc de només una, com hauria de ser el cas. No n’entenc el motiu si no és que el mateix dispositiu en va fer una partició quan vaig instal·lar-hi l’Ubuntu. Jo no n’he fet mai cap allà.

Hauria d’haver probat amb pun pendrive USB i m’hagués estalviat tots aquests maldecaps! :slight_smile: