Acabo de compar-me una webcam per a videoconferències, però no trobo cap aplicació instal·lada per defecte a Ubuntu per a comprovar si funciona. Quina em recomaneu?
Estic mirant en un ordinador que ho tinc en anglès, i amb “Camera” trobo una aplicació que gestiona la webcam. També “Snasphot” em sembla que obre la mateixa aplicació. Crec que està instal·lat per defecte.
Quan selecciono “Camera” me’n surten 4. Les provaré a veure què. “Snapshot”, en canvi, em diu que no el troba.
Doncs he provat les 4 que surten, però cap no em detecta la webcam. Quina d’aquestes és?

Això que mostres no són aplicacions, has provat entrar “Snapshot” a veure si surt una aplicació?
Com ja havia comentat al meu post anterior, quan escric “Snapshot”, em diu que no troba res.
Recorda’m si us plau en quin escriptori estàs, Gnome? És el que ve per defecte a l’Ubuntu si no has canviat res.
Efectivament, faig servir Gnome al meu ordinador personal. Com bé dius, és el d’Ubuntu per defecte i no l’he caviat. El KDE el faig servir al VPS, no al meu ordinador personal.
Prova a veure si això et funciona:
sudo apt install gnome-snapshot
I el trobaràs com a “camera”.
Perfecte! Instal·lat i en funcionament. ![]()
This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.