Quin entorn gràfic seria recomanable per a un VPS Ubuntu accedit a través de PuTTY sobre Ubuntu?

Això no ho necessito per ara, però el dia que tingui e meu ordinador ja definitiu corrent amb Ubuntu, voldré accedir al meu VPS també en Ubuntu a través de PuTTY (qus es distribueix en versió Linux també).

Aleshores quin entorn gràfic seria recomanable fer servir per a accedir al VPS via PuTTY des del meu ordinador?

L’habitual per accedir a servidors remots a Linux és “ssh”. Això ve instal·lat per defecte. Tots els sistemes Linux tenen el client “ssh” i els servidors tenen el servidor “ssh” activat. No cal Putty.

Però estàs confonent dues coses: 1) Accedir al servidor, cosa que normalment es fa mitjançant la línia d’ordres, i per tant en format text, i 2) iniciar un escriptori remot i accedir.

Per accedir a l’escriptori remot també pots fer servir el protocol RDP igual que has fet al Windows, tot i que hi ha d’altres aplicacions i protocols, i a l’Ubuntu l’aplicació per defecte es diu Remmina.

Molt interessant. Si me’n surto amb la prova actual en el miniPC, miraré de provar-ho. Merci,

This topic was automatically closed after 41 days. New replies are no longer allowed.