On puc trobar un lector d'Acrobat Reader que funcioni?

Necessito emplenar una plantilla en format pdf que em demana d’instal·lar l’Acrobat Reader. Al repositori d’apps no hi és i el més proer es diu “acrordrdc”. Dels més de 360 vots es desprèn que és força dolent. A més, cada cop que provo d’instal·lar-lo en surt un error que ho impedeix i em surt un missatge que diu que no sap per què.

Algú em podria suggerir alguna alternativa que funcioni a Ubuntu, si us plau?

Acrobat fa temps que ha abandonat Linux, ja no desenvolupen Acrobat Reader per a Linux des de fa molt de temps.

Has provat amb l’aplicació de visualització per defecte? Potser que sigui Evince que era la que hi havia fins fa un temps, o Papers que és la que ve ara. És possible però que no funcioni, hi ha formularis que requereixen Acrobat Reader sí o sí (i a vegades tristament són de institucions públiques).

He vist que també hi ha d’altres aplicacions que la gent recomana, com Xournal++, Okular (aquest et baixaria un munt de llibreries perquè està desenvolupada per l’escriptori KDE, no per Gnome, però un cop instal·lades les llibreries funciona bé sota Gnome). Fins i tot sembla que simplement obrint el PDF amb Firefox també pots omplir-ho, a vegades.

Jo faig servir una aplicació que es diu PDF Studio, però és de pagament, perquè he de fer moltes anotacions a PDF, i altres operacions com unir o separar pàgines, i amb això ho puc fer molt bé.

1 Like