Fil de benvinguda

Com va dir el Papapep un llunyà 29 de setembre de 2007 per inagurar el fòrum de l’Ubuntu en català:

…declaro inaugurat aquest pantà…ais, aquest fil de benvinguda.

Jo em dic Walter, i visc a l’Hospitalet de Llobregat, tot i que em veureu sovint per la Noguera, a un poblet prop d’Artesa de Segre.

Soc economista, però treballo molt amb dades i ordinadors, i des de fa molts anys treballo exclusivament amb Linux. M’he centrat a la distribució Ubuntu, per mantenir una certa especialització i poder donar suport si se’m demana, però m’agraden moltes altres distribucions.

També faig servir exclusivament un mòbil amb l’Ubuntu Touch des del 2017, i de moment vaig sobrevisquent, tot i que les administracions públiques i les empreses amb les quals treballo insisteixen en sols proveir serveis a Android o IOS (Iphone).

Bé, si voleu, presenteu-vos per aquí i ens anem coneixent.

2 Likes

Hola a tothom!

Soc l’Adolfo, de Mèxic, i encara que mai no he format part de l’Ubuntu Catalan LoCo, he estat membre i col·laborador del projecte Ubuntu des del 2010 com a traductor. Vaig aprendre català quan feia disset anys (i un episodi de depressió major) i des de llavors les llengües m’han acompanyat per sortir-ne! Ara amb 31 anys soc políglota en cinc idiomes.

Tradueixo actualment el LibreOffice al català, al castellà i a l’asturià.

Jo soc de l’Uruguai, i també vaig aprendre el català de gran, tot i que el vaig conèixer en cançons del Serrat o del Raimon molt abans.

Dos cops a l’any ens reunim per fer traduccions, les anunciàvem al fòrum antic i ara les continuarem anunciant aquí.

Gràcies pel teu missatge.

1 Like